Hanımlar 3 günlük bebeğimin ateşinin 38 derece olmasıyla hastaneye geldik ve yatış verildi. Doğduğunda 3200 gr dı 3 gün içinde 2850 gr a düşmüş. Sütüm yetmiyormuş be ben farkında değildim. Bezine yaptığı kakalara aldandım besleniyor zannettim. Sarılığı da 19 çıktı ve yoğun bakımda. 2 saatte bir mama + emzirme yapıyorum . Meme reddi yaşamaktan korkuyorum. Bana tecrübeniz yada verebileceğiniz tavsiyeleriniz var mı 😞 çok üzülüyorum üzüntüden sütümün tamamen çekilmesinden de korkuyorum