Kızlar selam ben Bekonun sadece soğuk ve ılık su veren sevilin kullanıyorum kışın kullanmadım tabi dün çalıştırdım ama suyun tadı çok farklı olmuş inanın çok garip bir tat geçen sene de öyleydi garantiye gönderdik yine aynısı gelmis aynı tat hic değişmemiş bilgisi olan var mi acaba neden olur diye