Bir anne post açmıştı bebeği alerjik olduğu için aşıyla ilgili tereddütü vardı kullanıcı adını hatırlayamadım eski gönderilerden de bulamadım doktor kontrolünde sorup size yazarım demiştim 🙈 burdan bu postu görürse hatırlar umarım başka merak eden varsa onlara da cevap olsun dün alerji doktorumuzda kontrolümüz vardı aşı olabileceğimi söyledi ve biontech önerdi