Dorukb1919 Merhaba kızlar , bebeğim 10 aylık ama asla su içirmiyorum Mersin’in sıcağında yaşıyoruz aşırı terliyor emdiği süt idrar olmadan terle atıyor suyu da iki yudum içiyor 10 ml 20 Ml ancak bir gün içinde . Nasıl içirebilirim ? Bardak biberon suluk hepsini denedim. Ayrıca besin reddi yaşıyoruz sadece belli şeyleri yiyor aynı şeyleri yemle istiyor kendisi yemek istiyor hergün tarhana çorbası yemek istiyor mesela. Doktora götürmeden önce sormak istedim ne yapabilirim ?
mina00 Dorukb1919 suyu sade ıcmıyorsa, azıcık ıcıne seker atın, meyve suyu yapın, bebekler ıcın caylar var ondan verın, ayran verın, benım kızımda suyu fazla sevmez cokcok susamalı kı su ıcsın, bende meyve suyu falan verıyorum
Anne03 Dorukb1919 benim kızıma ben suyu pipetle veriyorum zevkli oluyor herhalde hem gülüyor hem daha cok iciyor
Alpmom16 mina00 şeker mi verin?? İyi misiniz siz? Küçücük çocuğa😵💫 Bir de kendi bebeğinize meyve suyu veriyorsunuz şeker oranı yüksek masum olmayan bir içecek 😵💫 bacım sen bir doktor önerisi falan al instagramda güncel anne diye bir doktor var takip et bakalım şeker konusunda, meyve suyu konusunda ne diyor.
mina00 Alpmom16 doktor meyve suyu verın dıyor, sızde su ıcmıyor dedınız bende su ıcmıyorsa meyve suyu verın dedım, bızdekı doktorlar oyle sey soylemıyor
Alpmom16 mina00 meyve suyundaki şeker oranını araştırın isterseniz.. Masum gözüken ama o kadar da masum olmayan..