Zynpasl Selam ben thyromazol ve solgar ilaclarını kullaniyorum bu ilaclari kullanip emziren var mi acaba
AsliuKaan Zynpasl merhaba su an sizinle ayni durumdayim. Graves- ve gunde tane thyromazol iciyorum. Doktor bu dozdayken emzirebilirsin dedi. Siz kac doz iciyordunuz ne yaptiniz? Bebek etkilendi mi? Bilgilendirebilir misiniz?
Zynpasl Lütfen bilgisi olan yazsin… ilaci ictikten sorna sutunù bosaltip atman dedi doktor ama pompa makinesi hepsini bosaltmiyor cocuģum emme gùcù yuksek olduģu icin sùt geliyor agzina korkuyorum ona birsey olacak diye zarari olacak diye