Alya88 Merhaba kızlar gece beslenmesini ne zaman kestiniz acaba yada bebekleriniz ne zaman bıraktı özellikle mama ile besleme yapan tecrübeli annelerimiz yazarsa sevinirim
FatmaKrbkl Alya88 oğlum şuan 10 aylık, 6-7. Aylarda kendi bıraktı, prematüre doğduğu için ben kesemezdim heralde diğer türlü 🙆🏻♀️ 😂 ama artık geceleri uyanırsa su teklif ediyorum içip uyuyor ☺️
Alya88 antikoalababy evet tecrübeli anneler bilgi verirse çok mutlu olacağım sizin bebeğiniz kaç aylik☺
Daphnemom Ben doğduğundan beri mama meme gidiyorum ilk 3 ay gece uyanınca da mama içti sonra daha uzun uyumaya başladı uyandığında meme verip uyuttum şimdi 7 aylık gece uyanmıyor ya da nadiren sabaha karşı uyanıyo emip hemen uyuyo
Alya88 ikizerkekannesi bizi.ki on aylık hala sürekli uyanıyor tabi her seferinde mama için değil ama n zaman bitecek bu durum merakla bekliyorum
Alya88 FatmaKrbkl bizimkide 10 aylık su vereyim dedim yok içmiyor anlıyor su olduğunu biberonu atiyor
ikizerkekannesi Alya88 21 aylık ikizlerim gece uyanmakarı hala devam ediyor yani bitmiyor😫ben mamayı 12 ayda azaltıp 13 de gece için tümden kestim ama dertleri mama değil yani kaç ay geçti ına rağmen gece 3-4 saatte bir uyanırlar
FatmaKrbkl Alya88 ben pumm diyorum su olduğunu bilsin diye kandırmak gibi değil de sıcaklardan susadığını düşündüğümden ☺️