Öncelikle merhaba arkadaşlar 🖐️ dogum yapalı 4 ay olcak ilk defa dün adet oldum gece kızım için uyandığımda wc ye gittim beyaz bi parca gelmişti mercimek kadar sizce sebebi nedir doktora gitmelimiyim bir hafta once gebelik testi yaptim negatif çıktı acaba hamileyimde dusuk mu yapıyorum fikirlerinizi paylaşırmisiniz 🙏