Daha demin doktordan geldik dün sabahtan beri çişini yapmıyordu gazı da zaten 2 haftadır var her şey yaptım Biogaia, metsil lactocol kullandım kimyon rezene çörekotu bunları da denedim denemediğim şey kaldı mı çok gazı var çok ıkınıyor kıpkırmızı oluyor tam bir aylık ne yapacağımı şaşırdım eşimde yok asker uykusuzluktan bayılacağım
Mama+ meme veriyorum zorunlu sezaryen oldu kaynanamgil moralimi çok bozdular senin sütün yok sütün geleceği de yok mama ver mama ver diyip durdular olan sütüm de çekildi ilk başta sma kullandım doktor değiştir gaz mamadan da olur dedi araştırdım hipp denedim o da gazına iyi gelmiyor şimdi aptamil aldık o daha kötü yaptı sanırım çişini de yapamaz oldu napacam ben yardım