Merhaba anne ve anne adayları
benim derdim içimde büyüyor bari buraya anlatayımda rahatliyim. Bebeğime hem anne sütü hem mama veriyorum doğduğu günden beri böyle büyüdükçe mama miktarını arttırıyorum sütümde orta hallice bazen çok bazen hiç yook bazen doyuyor bazen mamayla bile doymuyor neyse . Bende bi görümce var gelip gidip emzirmek istiyor onunda bi oğlu var hala emiyor. Bir kere emzirdi adam akıllı razılığım yoktu yeni doğum yapmıştım psikolojim ruh halim yerinde değildi bebeğimde sarılık vardı doymuyordu vs aldı emzirdi süt annesi oldum dedi. Ama bu bi kereyle kalmadı hep emzireyim lafını duydum her kucağına aldıkça emzireyim emzireyim ve artık bana tak etti bir kere emzirdi diye devamı gelecek anlamına gelmiyor o zaman boşluğuma geldi ses çıkaramadım emzirdin. Nedir bu başkasının bebeğini emzirme merakı anlamış değilim. Çok sütün varsa git kendi bebeğini emzir demek geliyor içimden ama bozulmayalım diye ses etmiyorum . Kızlar yorumlarınızı bekliyorum