gg00 bende doğdugunda hep kucagımda yatırıyordum ama kucagıma alıstıgı için brn uyanır uyanmaz oda uyanırdı sonra 2,5 aylıkken ramazanda sahura kadar uyanık oldugumuz için hep beşiğinde uyuttum nasıl olsa uyanıgım uyanınca sallarım mantıgıyla cok şükür hemen adapte oldu suan 5 aylık asla yanımda uyumuyo bu defa da 😅😅