Fercan 44 gün oldu doğum yapalı.. lohusalık günlerimin sonuna doğru kanama şeklinde değildi fakat 42.gün tekrar kanama olmaya başladı normal mi acaba??
gocebebirbayan Fercan ben 55. gün adet olmuştum canım. Düzene binmediği için 1 hafta bir sürdü. 2 ay olmadım sonrasında, olunca 2 gün sürdü geçti 1 hafta sonra yine oldum 5 gün sürdü. Şimdi bekliyorum bakalım ne zaman olucam
Derinsart Fercan normal benimde 65 gün falan sürmüştü ara ara kesilmişti doktor normal giderek azalır demişti