Musam ben mama kullanmıyorum . Kızım sadece anne sütü alıyor . 35. Haftada dogdu 2410 doğmustu. 40 günlükken 3800 dü doktorumuz çok iyi almıs anne sütünde zaten max bu kadar alınmalı demişti . Sizinki maşallah baya fazla almış . Mama mı veriyorsunuz ?