mlkalken Bişeyi merak ediyorum herkese merhaba .. kime sorsam gece emzirmesi çok önemli gece bebeği emzir kilo alsın diyolar benim bebeğim bir saat 2 de birde saat 5 te uyanıp emmek istiyor 2 ay 22 günlük.. yani yetmiyor mu . Bu gece emzir diyenler 2 saatte bir çocuğu mu dürtüyor anlayamıyorum..
Venes mlkalken eskiler cocuk uykuda büyür. gece uykusunun saglıklı olmasından ötürü sanırım. Bebeginin emme süreleride normal canım. Vücut anne sütünü çok daha rahat parçalıyormus midede sindirim olarak. O yüzden anne sütü almıs bebek geceleri 2-3 saatte bir uyanması normalmıs. Mama daha tok tutarmıs. 2 saatte 1 emen cocukta vardır sarılığı olmasa bile
elifiii mlkalken merhaba bebeğinizin düzeni gayet makul. Gece emzirmelerinden kasıt şudur; gündüz salgılanan ( sirkadyen ritme göre) anne sütünün içeriği karbonhidratça daha zengindir ki gün içindeki enerjisine katkıda bulunsun, aksam hava karardıktan sonra salgıladıgımız anne sütünün içeriği karbonhidratça fakirleşir ve protein yagca zenginleşir bu sebeple gece emzirmesi cok önerilir ama bu sıklıgı anne değil bebek belirler. yenidoğan ( 0-1 ay ) ve sarılık gibi tıbbi durumlar harici gündüz veya gece bebek emzirilmesi sıklıgı saatlere baglı kalmadan ( her kadının meme yapısı farklı oldugu ve her bebek kendine özel oldugundan) bebek talep ettikçe emzirilmelidir. Uyku düzeni de degisebilir , bazı aylara gelince daha uzun uyku yapabilir bunlar hep olagan ve degisebilen durumlar. 32. aydayız hala emziriyorum ve hala anne sütü faydalı iceriklere sahip. 👍🏻
Archmomm mlkalken bebeğim 2 ay 10 günlük gece uykusuna 9 da baslıyor . 11:30 gibi uyanıp emiyor sonra 2 de kalkıyor sonra 5 te sonra 7 de . Zaten gece emmesi yapıyor . Sizinde durumunuz bu sanırım . Kızım 1. Ayında tam 1 kilo 2. Ayımda 1150 gr aldı bu sistemle . 3 saate kadar kendisi uyanmazsa evet uyandırırım ama hiç gerek kalmadı o kendi düzeninin bu olmasına karar verdi diye düşünüyorum
Zlm mlkalken valla benimkide aşağı yukarı o saatlerde emiyo ben emmek istemezse vermiyorum uykusunda emerse emiyo 2 aylık benim kızımda
Selda127 Canım sen zaten gece 2 kez emziriyormuşsun bazı bebekler sabaha kadar hiç uyanmadan uyur onlar için söylüyorlardır muhtemelen
Dilara8228 Archmomm benim bebegimde 51 günlük hemen hemen böyleyiz bizde peki kaç dakika emiyor bebeğiniz
Prensannesiii00 mlkalken ilk 2 buçuk ay doktorumuz gündüz 3 saat gece 2 saati geçmesin kan şekeri düşer bebeklerin demişti sarılık olmaması için bir de sıksık emzirmek gerekiyor ama 2.5 aydan sonra kilo alımı gayet iyi olduğu için artık 4 5 saati geçirme gece gündüz aynı 2 3 saatte bir emzir demişti
Prensannesiii00 Prensannesiii00 pardon yanlış yazdım gece 3 saati geçmesin gündüz 2 saatte bir demişti
idilolo mlkalken bebeğim 6 günlük, salı taburcu oldum, cumartesiden itibaren geceleri saat kurup 3 saatte bir uyandırıp emzirirken dün kendi ritmine bıraktım. Kendi acıkıp öyle uyandı, öteki türlü uykusuzluk beni mahvetti.
mlkalken idilolo tavsiye etmem henüz çok erken onu yapmanız için benim bebeğim 2,5 aylık daha yeni bıraktım uyandırma işini.. kesinlikle onun uyanmasını beklemeyin heleki ilk 15-20 gün şekerleri uykudayken düşse bilemezsiniz .
Tehay idilolo bence şuan sadece bebeginizi dusunmeniz gerek evet uykusuzluk insani mahv ediyor ama Zaten Anneligin kutsalliği bunda. Bebeginiz çok minik ve kendi başina birakmayin.sarilik olur kan şekeri duser. Benim bebegim 2 aylik onu bile 3 saat olunca uyandiriyorum uyanmasa bile uykusunda emziriyorum. Zaten yedigi bi sut su gibi yemek ne kadar tok tuta bilirki.o yuzden size nacizane tavsiye saatinizi kurup gece 3 kerede olsa uyandirin emzirin
Tehay idilolo bence şuan sadece bebeginizi dusunmeniz gerek evet uykusuzluk insani mahv ediyor ama Zaten Anneligin kutsalliği bunda. Bebeginiz çok minik ve kendi başina birakmayin.sarilik olur kan şekeri duser. Benim bebegim 2 aylik onu bile 3 saat olunca uyandiriyorum uyanmasa bile uykusunda emziriyorum. Zaten yedigi bi sut su gibi yemek ne kadar tok tuta bilirki.o yuzden size nacizane tavsiye saatinizi kurup gece 3 kerede olsa uyandirin emzirin
idilolo mlkalken kendi kendine 3 saatte alışmış zaten, dün uyandırmadım, kendiliğinden 3 saatte bir uyandı, doktor 3 saat dedi, hastaneden çıkarken kilo aldı, 4 gündür evdeyiz 80 gram aldı.
idilolo Tehay doktor 3 saat dedi, dün alarm kurmadım yine 3 saatte bir uyandı, en fazla 3 buçuk saat, 4’ü asla bulmuyor, hastaneden çıkarken kilo almıştı, 4. gün evdeki dün hassas tartı ile baktık kilo almış
Edalikuzusu idilolo iki aylık bebeğim bi on gündür bıraktım alarm kurmayı kendi kendine uyansın diye bekliyorum ama zaten 4 saati geçmiyor uyanıyor ilk 1 ay çok önemli şekerleri düşer sarılık olabilirler uykusuzluk evet çok zor ama bebeğin sağlığı söz konusu sonuçta . Boşuna dememişler cennet annelerin ayakları altında diye ☺️
mlkalken idilolo canım sen bilirsin ama o doktor çocuğunu 3 saat aç bıraktırmaz kendisinde olsa . İlginç bebek sizin bebeğiniz. Devam edin madem. Kendi uykusu için bebeği uyandırmayanı da duydum şükür. Midesi kayısı kadar bir saatte zaten yakıyor o sütü biraz mantıken bile bebeği boşu boşuna 2 saat daha aç bırakıyorsunuz günde 20 gr aldı diye de mutlusunuz. Ama hatırlatmak isterim 2 ay tamam kiloyu hızlı alıyolar ama siz daha şimdi böyle 3 saatte emziriyosanız benim gibi 3 ay olunca gece 5 saat uyuduğunda demekki hiç uyandırmayacaksınız ben bile hala uyandırıyorum 3 saati geçirmem gece . 6 günde neye alışacaksa bide alışmış diyorsunuz alışmamış canım o zaten daha bir haftada uykuya aşırı düşkün olduklarından uyandırma yöntemi diye bişey var . Sizinki alışkanlıktan değil tahammülsüzlükten ağlıyor üzgünüm içinizi rahatlatmayın günde 20 gr alması da sizi rahatlatmasın şu 2 ayda ne alıyosa alıyo sonrasında ayda 500 gr alsa diye uğraşırsın
idilolo mlkalken neden linçliyorsunuz ki, daha yeni öğreniyorum, kaç saatte uyandırmam gerek? 3 mü? 2 mi? Hayır niye bu kadar öfkelenip kızıyorsunuz ki? Doktor 3 saat dedi 3 saat yaptım. 2 derse 2 yaparım. Her doktor farklıdır belki.
idilolo mlkalken doğum yaptığım günden beri ağlıyorum iyi bakamazsam diye, hala iyileşemedim, iyileşmezsem diye ödüm kopuyor, 8 kilo verdim bir haftada. Gerçekten bilmiyorum ve yardıma ihtiyacım var
mlkalken idilolo hanımefendi linçlemedim neden linçleyim ki sadece bilmiyorum diyorsunuz ya bende diyorum ki 20 gr almasına rahatlamayın bence elinizden geldiği kadar emzirmeye çalışın diyorum .. doktorlar 2 saatte bir emzirin der ama üst limitiniz 2 olsun 6 günlük bebek aşırı erken diyorum kendi haline bırakmanız için bakın ben hemşireyim ama inanın bazı yerlerde bende cahil kalıyorum ya diyorum bak millet bunu böyle yapmış insanın kendi evladı olunca okuduğu okul boş .. ama linçlemedim yani sadece tavsiyede bulundum