ErvaZeyno Nereden ve hangi marka kullanıyorsunuz?22 aylik bebegim günlük ne kadar ve nasıl tüketmeli?bilgisi olan yazabilir mi?
YoldasYilmaz ErvaZeyno hergun bir tatli kaşığı veriyorum 8.aydan beridir.simdi 2 yasinda.hunnap marka kullanıyorum.hangi marka olursa olsun meyvesinden üretilen,içerisinde seker olmamasına dikkat edin.
Deletedmom5284 11 aylık kızım sanırım 8.aydan beri veriyorum pankeklerine, smoothielerine katıyorum, 2 günde bir 1 tatlı kaşığı yiyor halen, markası arifoğlu trendyoldan aldım
Rumeysa34 Canım ben hünnap kullanıyorum 17 aylık günde 1 tatlı kaşığı sabahları gerçekten iştah açıyor boy uzatıyor
ErvaZeyno Rumeysa34 teşekkürler cnm pekmezini yaşına kadar 3ay falan kullanmıştım.yemedigi için bı çok şeyi bıraktım.istahsiz bebiş.yumurta alerjimiz vardi yeni bitti denilecek kadar azaldı çok şükür.boy ve kilosu 6aydr sabit.tahlilleri sınıra yakın çıkıyor ama bişey önermedi doktr.