Kızlar hayırlı geceler.benim kızım on aylık. doğduğu andan itibaren uyku düzeni yok çok büyük bir şekilde kızım bu durum yüzünden huzursuz e tabi şuan da diş çıkarma döneminde malûm iyice huzursuz . Ankara’da bı doktora gittik ve bu şurupları önerdi .babuline galiba gaz için birde uyku da yapar dendi . passiflora şurubu uyku düzeni agrasiflik gibi konulara yardımcı olur dendi .internette araştırdım kimi iyi kimi kötü yorum yazmış bu şuruplar için zaten almadım henüz çok tedirginim kızımı iyi edeyim derken yanlış birşey yapmak istemiyorum.bunlari kullanıp tecrübe eden var mı aranızda bana bir ışık olsanız