Anne06_ anne15 1 yaş kontrolünde söyledim muayesinide yapıldı doktor müdahale edilecek bişey değil zamanla geçecek artık gaz damlası falan da veremem dedi 🤷🏻♀️
elifiii Anne06_ kıyafeti ile gaz sikayetinin bir ilişkisi yok gibi. bu aya kadar olan gaz sorununda mutlaka gastroentereloga basvurmalısınız ne yedi mesela ya da inek sütü gibi bir şey icti mi , ya da glutenli bir şey tükettiğinde mi oluyor( misal bugünler arpa bugday cavdar bulgur gibi glutenli şeyler yedi mi)
Anne06_ elifiii sabah yumurtası peynir zeytin falan yedi , öğlen ıspanaklı çorba yoğurt , akşam ise pilav köfte ve çorba 3 yada 4 biberon mama alıyor en fazla aralarda meyve verdim eline bu kadar
Asel0309m Benim kızım bütün gün çorapsız tek bodyle gezer 9 aylık hiç gaz sorunu olmadı. Her bebek farklıdır gün içindede sıcakken çoraplarını çıkarabilirsin yavaş yavaş gaza da alışır bence vücudu
elifiii Anne06_ hep bu sekilde mi besleniyor yani bu ayına göre fazla bir öğün olabilir ( miktarlarını bilemem ama ) pilav ne pilavıydı bulgur mu gibi? her zaman yedigi seyleri yemesi alerji veya gaz yapmayacagı anlamına gelmiyor. Size tek tavsiyem iyi bir cocuk gastroenterologu ile cocuk alerjisi doktoruna basvurmanız. 9.-12. aylardan sonraki asırı gaz problemleri altında emin olmak icin bir neden aranabilir. ( bu havada sort giydirdiniz diye gaz olmaz vücudumuzun ic sıcaklgından daha fazla sıcak vardı bugün fiziksel olarak mümkün değil klimalı ortamda değilseniz tabi)
Anne06_ elifiii pirinç pilavıydı , doktoruna bahsettim zamanla geçeceğini söyledi , bize verilen beslenme listesine göre gidiyorum ve çok aşırı bi iştahı yok , teşekkür ederim öneriniz için söylediğiniz bölüme de araştırıp uzman birine götüreceğim
eymenzeynep Benim bebeğimde 13 ayına girecek neredeyse 2 aydır kısa kollu giyiyor hatta çorap bile giydirmiyorum. 2 gündür klimalı odada uyuyoruz gazı olmadı. Başka bir sıkıntısı mı var acaba. Şu havada mümkün değil gibi gazı olsun