MakbuleeT iyi geceler ben de sezeryan doğum yaptım. Hiç öyle diyet yapmak aklıma gelmedi aksine normal yesem şükrettim. Çünkü hamilelikte doğurana kadar midem bulandı. Doğurdum bu sefer de iştahım yoktu. Kuru incir, kuru kayısı hurma ve çubuk tarçını suyla kaynattım blender yapıp içtim. Kıvama göre sulandırdım. Hem süt yaptı hem enerji verdi hem de yemek yemekten daha kısa sürüyordu içmek zaman olarak :) mesela korse takmak yaklaşık 6 ay sonra aklıma geldi ilk çocuğum acemilikte unutkanlıkta zirvedeydim yani. Ben 10 kilo aldım doğumdan 10 gün sonra aklıma geldi tartılmak hamile kaldığım kiloya dönmüştüm. 10 günde 10 kilo gitmişti. Tabi sıkılaşmak 2 ayı buldu. Garip Bi şekilde doğum yaptığım ilk zamanlar anneme gittiğimde iştahım oluyordu o zaman yemek yiyordum. Evde tek başıma hayatta yemek hazırlayıp yemedim. Ama hiç merak etmeyin bence bebek ayaklansın kilo milo kalmaz.