Zeyy16 birannezgisi hamileyeken boyatmıştım bi sorun olmamıştı ama emzirirken bilemiyorum cnm ebenize fln danışsan belki vardır illa bilgisi
AsyaninAnnesiiii birannezgisi keşke biraz daha bekleseniz çünkü ben doktoruma sormustum boyatma hem kokusu hemde kanserojen kimyasalların süte geçme ihtimali var demişti. Emdiği için hala daha boyamadım saçımı 2buçuk yaşında sütten kesebilirsem eğer direk kuaföre gidicem.🤗
kartopu23 birannezgisi derinizin emdiği her şey süte geçiyor. En azından bebeğiniz 6 aylık olana kadar beklenmesi tavsiye ediliyor sonrasında da temiz içerikli boyalardan kullanabilirsiniz.
Ayzam29 birannezgisi valla kendini iyi hissetmiyorsan boyatmak istiyorsan ben boyattim çok da araştırdım bebegim 9 aylik 8.5 aylıkken boyattim yani diplere yaptırmadım sadece hamileykende emzirirkende boyatan çok insan var
Angel35 birannezgisi ben bebeğim 20 günlükken boyatmıştım doktoruma sorarak hamilelikte de 16. Haftadan sonra izin vermişti ama ben boyatmamıştım bebeğimle sütüdyo çekimi olacaktı doktorumuz hiç bişey olmaz boyayabilirsin dedi boyattım saçlarım çok beyaz ara ara da boyatıyorum bebeğim 3 aylık oldu
oyaacool birannezgisi hamilelikte boyamamıştım ama ordan kalan sarılar uzadı uçlara döndü bende onları renkli boyuyorum emziriyorum dibi hiç boyamadım şimdiye kadar onu düşünürdüm .