eymenzeynep ben siyez unlu, sebzeli erişte kullanıyorum ama siz normal erişte de kullanabilirsiniz.
erişte ve yeşil mercimeği ayrı ayrı haşlıyorum. Sonra koyu şekilde ayran yapıp birleştiriyorum, üzerine de tereyağın da nane yakıyorum. Bugün de yaptım öğlen akşam bunu içti. Bugün top şeklinde minik köfteler yapıp, kızartıp içine attım. Nohutta ilave edebilrsiniz