Kızlar benim oğlum doğdunda anne sütü sarılığı oldu mama takviyesi demişti doktor sonra kestik iki hafta aylık kontrole gittiğimizde 200 gram almıştı bebeğim doktor biz devam edelim sütünüz yaramamış demişti. Neyse artık 10 aylık oldu mama meme ek gıda gidiyoruz. İştahlı evet ama bu aralar çok huysuz sütümde foşur foşur gelmiyor ama kilosu 2 ay önde. Günde 1 kere mama veriyorum acaba ikiye çıkarsam mı? Huzursuzluğu geçer mi başına böyle birşey gelen var mı? Doktora 2 ay sonra gideceğiz