Merhaba anneler.
bugün dişim çok fazla ağrıdığı için acil diş hastanesine gittik ve kanal tedavisi uygulandı. Doktor 4 saat emzirme dedi. Fakat kızım emmeden uyumuyo. Şuanda da uyandı ama asla uyumuyo emmek istiyo. Aranızda diş tedavisinden sonra emziren oldu mu? Yardımınıza ihtiyacım var.