Blackeagle canım çeşmeden gittik biz 1 saat öncesinde emla krem sürüyorlar sonra 15 dk işlem sürüyor çıkınca ağlıyordu odaya geçişte çişini yaptı çok ağladı ama çıkınca arabada çeşmeye dönene kadar uyudu evde ilk tuvalet yapışında bir daha ağladı ben karton bardak kullandım çok faydasını gördüm teramisin krem veriyor 3 defa sürüyorsunuz günde ben her defasında kantaron da kullandım ertesi gün acısı geçmişti gecemiz de çok rahat geçti hep uyudu 3. Gün şişlikler bile inmişti 4. Gün komple geçti karton bardak bile koymadım 1 haftaya denize bile girdik . İyi ki yaptırmışım diyorum Erdem bey çok ilgili zaten operasyon sırasında video çekiyor sonrasında yapacaklarınızı o an stresle unutursunuz diye ses kayıt edip yolluyor . İyileşmesi çok hızlı oldu.