İyi geceler kızlar..size bişey sormak istiyorum aklıma takıldı çok..benim kızım 5 ay 20 günlük 2 buçuk aylıktan beri sürekli kafasını doğrultur maşallah kalkmak ister… Ben bir aya yakındır oturtuyorum kızımı ama mesela bir koltuğa yada yatağa oturur pozisyonda koymama rağmen ya öne yada yana hopp düşüyor yanlarını önünü heryerini destekliyorum ama daha oturamıuor düzgün hep ya öne yada yana düşüyor herkesin bu konuda yazmanızı bekliyorum…