Secl Bugün oglum bianda ağlamaya basladı resmen morardı 2 aylık daha çok korktum bısey olacak dıe gazı yoktu kakasını yapmıstı karnı toktu pekı sorun neydı dıyorum panukcuk var dilinde omu agrı yapıyor bilemiyorum onu sakınlesti rene kadar ölüp ölüp dirildim çok ağladım anlamadığım için oglumun neyi var neyi yok die sımdı uyuyor sukur
elifiii Secl gazını cıkartsa bile bagırsaklar büyürken gaz da eslik ediyor, veya stres aglamaları yasayabilirler siz sakinliğinizi koruyun ki sakinleşsin. öyle anlarda kucagınıza alıp gaz masajı yapablir ve emzirebilirsiniz. Serinkanlı olmaya calısın ,
Cicekimftm Secl bir anca gaz sancısı girmiş olabilir. Stres yapma annesi. Senin stresin tedirginliğin bebegede geçer. Bu günler geliyor geçiyor bir bakmisin kocaman olmuşlar. Tadını çıkar bu günlerin rahat ol. Karnına saat yönünde masaj yap,banyo yaptir rahatlatir
Cicekimftm Secl pamukcugu temiz bir bezi ılık su ile ıslatıp silmeyi deneyin. Eğer çok fazlaysa bir doktora gosterin