Kukuli4198 Kizlar biri 2 yasinda diğeri 5 yaşına girecek 2 kızım var. İkisiyle uğraşmak ve dengeli birswy yapmak artık nerdesyse imkansız oldu . Bu sene anna sınıfına vermeyi tamamen kafamda bitirmiştim ama bakıyorum ediyorum buyyk kızım sabah aksam dışarı cikicam diyor ve beni çok çok zorluyor hiç bir şekilde dinlemiyor. 2 siyle asla oyun ve bir etkinlik yapmak imkansız olmuş bu ara kavga birseyi paylaşmaya ağlama sürekli dalasma yani bazen oturup ağlıyorum sabahtan 2 tane tişörtümü yirtmisim sinirden ne yemek yiyorlar ne paylaşıyorlar 3 öğün yemek tamamen ortadan kalktı gibi. Büyük kızım doğduğumdan beri öyle zorla yemek yeğen bir çocuk 5 günde ac kalsa açım demez. Bende cok sinir ve bağırma yapıyorum bu davranışım çok kötü evet ama 7/24 benimleler tek ben bakıyorum eşim işinde onu da fazla şey yapmak istemiyorum hangisine yetecek elinden gelse yapiyor ama ben çöl zorlanıyorum. Bende diyeyim acaba anna sınıfına versem biraz düzelir mi yemesi davranışları en azında bir kaç saat uzak kalsak küçük kızımla da ilgilenirim ikisi de birbirini özler. Sizce bana fıkır verin ne yaoagam edevrm artık hiç bilmiyorum.😔😔 6 yasinda anna sınıf düşünüyordum böyle asla olmuyor biri oyun ister diğeri gezmek ikisinin seyini asla yapamamak kadar zor oluyor..
NunuDudu Kukuli4198 çocuk için çok iyi olur. Ortamı değişir arkadaş iyi gelir. Benim kızım da 5.5 yaşında anasınıfına gidecek inşallah bu sene.
Umay123 Kukuli4198 anasınıfı öğretmeniyim. Tavsiye ederim bence okula gönderin. 2 sene üst üste giden çok kişi var. Çok da faydalı oluyor, illa ki hareketleri de düzelir. Enerjisini atar.
bikerem Kukuli4198 eger cocugunuz eylul ve oncesinde bir ayda dogduysa seneye zaten anasinifina veremezsiniz. Seneye zorunlu 1. Sinif olacak
Lidya-t Kesinlikle verin orada arkadaşlarıyla vakit geçirdikçe çok değişiyorlar. Paylaşmayı, kuralları öğrenip evde de uygular ,söz dinler bence bir deneyin derim
Kukuli4198 Lidya-t cok isterim cok uslu ve laf dinleyen bir çocuktu kardeşi olduğumdan beri ağlama paylaşmaya ve ne yaoacam bilmiyorum yoksa asla kendimden bir daha ayirmisligim yok😒
Kukuli4198 bikerem canim Kasım da doğmuş o zaman seneye zorunlu olmayacak dimi benim de bıktım bu sene yolayavam diğer sene evde olsun 7 yadinda 1 sınıfına yolayacam oykr olur galibaa
bikerem Kukuli4198 seneye zorunlu degil. Velinin istegine bagli.seneye Dilekce ile 1. Sinifa ya da anasinifina gonderebilirsiniz. Bu yil anasinifina gitmesi kesinlikle iyi olacaktir.