6 aylık bebeğim boğazı kızarmış geniz akıntısı vardı sağlık ocağı doktoru agumentin verdi bikaç gün sonra ben hastalandım üst solunum yolu enfeksiyonu dedi banada agumentin verdi hem bebeğe hem bana aynı ilacı kullanıyoruz emzirdiğim için bebeğe ağır olmazmı dedim yok dedi başına gelen varmı ateşim 38.5 lara çıktı