Kizlar merhaba 🙋🏻♀️ Bebegim 6 ay 10 gunluk. Bu 26. Hafta atagini cok dolu dizgin yasadik be uyku duzeni kaldi ne birsey. Ozellikle havalarin isinmasi bebegimin kilosu ve atagi birlesince emerek uyumamaya basladi ayagima aldim🙄simdi de ayagimda uyumaya bayılıyor ve gunduzleri hic ayagimdan inmiyor. 🙄 ayaklarim artik pert. Birde ustune gecelerimiz kabus. Ayagimda uyutursam uyuyor diger turlu saat basi kalkiyor.. yarim saatte uyuyor gece boyu ben toplasam 2 saat amca uyuyorum 🙄 ama artik cok yiprandim cok yoruldun 🥺 yardım edin lutfen ne yapmaliyim( bu arada uyku egitimi alicam fakat tatile gitcegimiz icin bayramdan sonra basliyacagiz ₺