Dubleks bi ev aldık bizde nasıp olursa bir aya bitiyor giricez başta istemiyordum ama şimdi sevmeye başlafım terası falan cok işime yatıcak kış bahcesi yapıcaz alt katı tam daire 2+1 üsst katı uyuk bi salon ve tera var sevdim yani teras katında dış kapı yaptırmadık emniyet için