Aznurr Ayımda ıyıydıkk verdklerımı yıyodu 7 . Ayına başlatkn yememye başladı coba tıpı şeylerı yıyor başka bşy ıstemıyor, şu an 7 buçuk aylık şaşırdım, bu durum düzelir mi neden yemiyo anlamadım ..
Daphnemom Benim kızım da tadım kısmını çok sevmedi ama yemek gibi yapıp verdiklerimi severek yiyo 7 aylık olacak. 🤷🏻♀️