Aslihan21
2,5 aylık oğlum şuan. 1. Aydan sonra ne zaman uyanırsa ozaman emziriyorum. Gece de öyle 2 saatte 1 uyandırmaya şartlamadım kendimi kilo alımı iyi olduğu için doktorumuz kendi uyansın emmek isterse uyanır zaten dediği için öyle ilerledik çok şükür bi sıkıntımız olmadı şimdiye kadar zaten benimki gece de gündüz de öyle çok uyuyan bi bebek olmadığı için yadırgamadım 😂