Narmin20 ben sezeryan doğum yapalı 2 ay oldu. 20 kilo almıştım doğuma girerken, eve geldikten 2 gün sonra tartıldığımda kendi kendime 13 kilo verdiğimi farkettim. Şuan 65 kiloyum ve hala sezeryan göbeğim ve bel simitlerim var elbet. 6.aydan sonra spor yapılabildiği için o aydan sonra spor yapmaya başlayacağım kesinlikle. Bol bol emzirmek sıvı tüketmek çok önemli. Pek diyet yapılamadığından mesela ben emzirdiğim için asla yapmıyorum kilo vermekte zor olabiliyor bu yüzden aşırı kalorili şeyler yemekten kaçınalım