uzaydabiryolcu bende her istediğini yapmak istemiyorum ama o an çok kötü oluyor mecbur o an yapıyorum sonra kndıme kızıyorum nıye yapıyorum her istediğini diye sanırım bu döngü boyle devam edecek, her şeyi geçtim de uyku sorunu olmasaydı gecelerı artık çok yorucu oluyor çünkü