Kızlar malum hava cok sıcak ve klimayı açmak zorundayız ama klimayı açtığımızdan beri kızımın burnu aşırı derecede tıkanıyor günlük kac kez serumla temizliyorum arada aspiratörle de çekiyorum ama tekrar oluyor üstelik kıyafetinede dikkat ediyorum öyle cok soğukta olmuyor evin içi ama genede kötü oluyor napmam lazım kızlar bilgisi fikri olan varsa paylasırsanız cok sevinirim