Eminesevket000 Kizlar tansiyonum 3 gundur cok yuksek 14.9 16.10 15.9 kafam cok kotu basim cok dönüyo hastaneye gitsem doktor hemen ilac verirmi acaba
Gizemta Eminesevket000 derdinize derman olamicam ama çevremde herkesin tansiyonu yükseliyor çok fazla duyar oldum bu ara.. meraktan soruyorum aşı oldunuz mu?
Eminesevket000 Vyildz ama sabaha gecmis oluyo tansiyonum oraya gidince turp gibiyim eve gelince tansiyonum cok yukseliyo
Eminesevket000 Gizemta yok olmadim canim esim askeri personel diye ona zorla yaptirdilar benide zorladir ama ben türk aşısını bekliyorum
Gizemta Eminesevket000 teşekkür ederim cevabınız için çünkü benle yaşıt yada benden küçük arkadaşlarım ile büyüklerim aşı olduktan belli bir süre sonra hep tansiyon yükselmesi problemi yaşadı o yüzden merak ettim 🙋🏻♀️