Dn123 ilk muayeneden sonra 2. Muayene 3 ay sonra oldu. Şimdi 6 ay sonra çağırdı. Oğlum içe basıyor. W şeklinde oturmasın dedi. D vitamini kullanın dedi. Güneşe mutlaka hergün çıksın dedi. Birde 1 yaşından önce yürümesin dedi ama o pek mümkün değil gibi görünüyor