Muhammed_Mirhan77 Ddefne20 Çok ama çok sıcak 🥵 termometreler 45 gösterdiği bile olmuştur, ama çok güzel bir yer
Ddefne20 Muhammed_Mirhan77 Güzel olduğu için diyarbakiri tercih ettik de inşallah gelebilsem bı Gül’ün bile dikeni varmış ya o hesap
Mombaby123 Ddefne20 klima şart canım burda yoksa yapamazsın sıcak yine tek olsan idare edersin ama çocuklar sıcağı da sevmiyo
Paramedikelif Canım bizde Bağcılar dayız eve klima taktırmıuor ev sahibi mecburen memlekete geldik eşim geri döndü çünkü çocuk uyumuyor da yemiyor da çok şükür memlekette düzene girdik. Klimanız olursa idare edilir yoksa zor