Rabiaabdullah Merhaba 10 Aylik bebegim var.. covid 19 aşısı olmadım daha randevu aldım olmak için bebeğim emiyor.. Emziripte asi vurulan var mı ??? Varsa hangisinden aşı oldunuz ? Yani alman yada çin?? Birde yan etkileri var mı ? Bebeğime bişi olurmu?
Aselinannesii6 Rabiaabdullah ben pazar günü biontech oldum ilk doz bebeğim 16 aylık emiyor bi sıkıntı olmaz dediler olmadı da çok şükür yan etki olarak bi kaç saat sonra kolum ağrımaya başladı 1 gün ağrıdı sonra o da geçti
Hsrtgndz Rabiaabdullah emziren annelere öneriyorlar diye biliyorum alttaki bayanın dediği gibi ileriye dönük yan etkileri belli deil diyorlar 3cu faz çalışması yapılmamış yani 3 faz yan etkileri öğrenmek için yapılıyor
bidibidibidi Rabiaabdullah dünya aşılandı. Korkmayın. Bu gemide hepimiz varız. Bende biontech oldum 10 aylık emziriyorum herhangi bir yan etki olmadı. 1 gün kolum ağrıdı sadece