Musam Bugün aldım bebeğim icin sizlerde etki etti mi gaz sancıları azaldı mı ? Biogaia kullanıyordum pahalı diue bunu da denemek istedim
Eda0798 Musam bizde kullanıyoruz sap simplex kullanıyorduk bizde pahalı diye Nurse harveys şurup kullanıyoruz iyi geldi bize
Teemo07 Musam biogaia probiyotik, yanında gaz damlası kullanırsanız daha cok işe yarar. Ben zincoyla birlikte kullanıyorum.
Teemo07 Musam Bizimki kolikti. Hafifletti.. Biogaia zaten bağırsak florasını düzenliyor alttan atmasına yardımcı oluyor. Demekki yeterli oluyor.
Musam Teemo07 aynen ama çok pahalı ve az ancak 8-9 gün gidiyor güç yetmiyor ona da o yüzden bugün bu şurubu aldım denemekten zarar gelmez diye düşündüm
Teemo07 Musam ayy öyle yaa. Günde 5 damla veriyorum herhalde 3 hafta olmadan bitiyor. Ben mecbur kolik olunca 2 dir alıyorum. Ama bitsin bırakacağım.. Zinco yu ds değiştireceğim. Nurse Harvey iyi diyorlar.
Musam Teemo07 ben sabah akşam 5 er damla veriyorum doktor öyle söylemişti o yüzden kısa sürede bitiriyordu
Teemo07 Musam bize de günde 1 kez 5 damla dedilerdi. Üstünde de yazıyor sanırım. Günde 2 kezse evet cabuk biter.
minikaa Musam kızım 4 aya kadar şurubunu değil ama damlasını kullandı, tek etki eden şey az da olsa bu oldu başka bir şey rahatlatamıyordu gaz sancısını