plakayerli Bebeğim bir aylık feci sancısı olmaya başladı. Bugün metsil aldım prospektüsünde günde 4 kez 8 damla diyor. 2-2-2-2 şeklinde mi yoksa bir kerede 8 damla olacak şekilde mi kullanmalıyız? Ağzına 2 damla damlattım hiçbir işe yaramadı şüpheye düştüm
Musam plakayerli bir kere de 8 de bende hiçbir etki etmedi bebeğim kolik olmadığı halde bir işe yaramadı bebeğiniz kolik ise işe yarayacağını düşünmüyorum ama inşaAllah etki eder
cicekligunler plakayerli bende bebeğimde kullandım bebeğim kolik değildi ama gazlı bı bebekti. Bir kere de 8 damla seklinde verdim ben doktor öyle söylemişti bir de düzenli kullanirsan eğer faydasıni görürsün dedi. Memnun kaldık yani bebegime iyi gelmişti rahatlamıştı
aylaamayorgun plakayerli aguline veya nurse harveys colex şırup al. Hem bitkisel hem ucuz hem etkili. Metsil yaramaz işe. Agulinede eskiden şeker vardı. Şimdi içerikten onu da çıkarmışlar. Rahat edersin
MutiEss plakayerli Sancı yaparak gaz çıkaran bir ilaç daha çok sancı yapıyor. Gripe water Dam kullanıyorum ve ilaç değil içinde kimyon yağı falan var ve çok kısa süre de rahatlatıyor 🙏🏻
plakayerli Musam yani günde 4 kere 8-8-8-8 vereceğim deği mi yanlış anlamadım? Yaa kolik hem de ne kolik. Bazıları çok işe yaradığını söylüyor inşallah yarar :/
Yunusemreveannesi plakayerli canim sen üstünde yazana bakma bebeğinin kilosuna gore diyo doktor mesela bebebegin 4 kiloysa 4 dakka 3 kiloysa 3 dakka kilosuna gore veriyor yani bende sabah oyle aksam duzenli kullanınca etki etti yanj