Mavsnz06 biz 1.5 aylıktan beri öyleyiz. Bi ara meme reddi yaşadık. Daha dogrusu gaz sıkıntısından dolayı sanırım, biberonla ilgili oldugunu düşünmüyorum. Cok sancı cekiyordu memede durmak istemiyordu. Sadece geceleri etmiyordu güzelce. Ama simdi birşey oldu ve o sıkıntıyı atlattık. Hatta 3 gündür memeden ayrılmıyor ama benim sütüm yeteri kadar değil artık 😔 daha 3 aylık. Hala mama meme ilerliyoruz.