my199444 Pencere acık kalıyır mu rüzgar gelıyor iki aylık bebek coktanbunalsın ıstmyrm neypacagımı sasrdım
Teemo07 my199444 penceremin açık beşiğinde yatıyor. Üstünü gece ince caesafla örtüyorum. Sıkıntı yaşamadık henüz. Hatta snaki bazen cereyan yapıyor gibi. Ama beşiğin kenarları yüksek. Etki etmiyor galiba. Tabi yine dikkatli olmak lazım.