Selam kızlar. Oğlum 19 aylık ve ben olmaktan korktuğum yerdeyim 🤦♀️ sinirlenince etraftan birsey bulup bana atiyor yada kimse kızdıysa. Hırsını alamayıp eliyle vuruyor. Ben hiç istemedim böyle olmasını. Ne kadar dikkat etsem de eşim tek erkek olduğu için onun çocuğu hep el üstünde tutuluyor. Her dediği yapılıyor. Hayır yapmayın diye defalarca ikaz ettim ama yok kıyamıyorlar. Kaynanam kayinpederim gorumcelerim vs. Bunların mi etkisi var. Neden böyle oldu nasıl davranmam lazım bunu unutturmak için yardım edin bana 🥲