Bebeğim 6 aylık 10 gündür geceleri saat bası kalkıyor . Artık o kadar çaresiz hissediyorum ki . Banyo yaptırdım 9 da yatırdım . 10 da uyandı tekrar uyuttum smdi yine uyandı . Gündür uykularıda bozuldu artık ne kendime ne evime vakit ayıramıyorum psikolojm bozuldu