Busradeniz Bebeğinizi memeden biandamı kestimiz yoksa yavas yavas mı? Deneyimlerinizi paylaşırmısınız kızım 1 bucuk yasında tiryaki resmen artık kesmeyi düşünüyorum deneyimlerinizi paylaşırsanız sevinirim
zeynepduha Busradeniz kademeli keserseniz hem bebeğiniz için hem de sizin için daha iyi olur mastit olmazsınız böylece