Tazeannnee benimki ilk 17 gün hiç emmedi. Memeyi almıyordu, sonra silikon uçla alır gibi oldu. Yinede memnun değildi ağlıyordu o ağlayınca da ben zorlamayıp hemen biberonla sağılmış süt veriyordum. Emzirme danışmanı arayışındayken ‘önce sağlık ocağı hemşiresine bi göster yine tutmazsa memeyi ozaman ben yardımcı olayım’ dedi bi danışman. Sağlık ocağına götürdüm orda baya ağladı falan ama hemşire pes etmeyeceğiz dedi ve tutturmayı başardı. ‘bi kez tuttu devamı gelir eve gider gitmez emzir gerekirse bi süre göğsünde yaşasın’ dedi hemşire. Dediği gibi de oldu eve gelince hemen emzirdim ve tuttu memeyi. Her aklıma geldiğinde dua ediyorum o hemşireye. Sizde isterseniz bi sağlık ocağına götürün onlar işin ehli neticede belki bi faydaları dokunur. Umarım tez vakitte yeniden emzirebilirsiniz