Merhaba sevgili anneler. Bugün 2. Ay aşılarımızı olduk. Eve geldikten 2-3 saat sonra bebeğim birden ağlamaya başladı. Nispeten uzun süren bir ağlama nöbeti geçirdik. Çok korktuk, çırpındı resmen, hıçkıra hıçkıra ağladı ve en sonunda yoruldu, sakinleşti ve uykuya daldı hemen akabinde ateşi hafiften yükselmeye başladı. Şuan 37.7 sularında birkaç kez 38i gördük ama evdeki imkanlarla düşürmeye çalışıyoruz. Doktorumuz 39 derece olmadan herhangi bir ateş düşürücü kullanmayabilirsiniz dedi. Sabaha kadar takipte kalacağım fakat bir yandan da calpol kullansam mı diyorum? Siz ne yaptınız? Hava da çooook sıcak bugün. Ateş düşürücüler artık eskisi gibi hemen verilmesi tavsiye edilmiyor çünkü bebeğin virüslerle savaştığı için ateşi çıkıyor ve ateş düşürücü verilmese daha iyi deniyor ama sizce ne yapmalıyım?