Denizim123212 yani emmekle alakalı şöyle bir döngüye girdiğimizi hatırlıyorum yenidoğan döneminde, emiyor uyuyor o arada gazlanıyor gazlandığı için daha çok emiyor emdiği için daha çok gazlanıyor böyle sonsuzluğa giden bir olaydı😂 yani aç olmadığından kesin emin olduğum anlarda da bazen ağlayıp emerdi, o sebeple çiş kaka bezi kilo takibi yapıp mamaya karar vermeniz daha doğru olabilir