Simge_ kaynatın kemik gibi içine sarımsak, soğan atın, bir gün bızdolabında bekletin yağı donsun, ben o yağı atıyorum, suyunu dondurucuya, etini de iliğiyle tiftikleyip yemeklerine ekleyebilirsiniz kıyma niyetine, yoğurtlu çorbaya falan ekliyorum ben severek yiyor