Junnky Internette hic bi yerde yok, eczaneler satışı kaldırıldı diyor, firma tedarik gecikti gelicek diyor bilgisi olan var mii.
gocebebirbayan Junnky aaa öyle miymiş. Bizim burdaki eczane de var ama. Bilmiyordum. Bebeğime hiç yaramadı ishal olmuştu kızım kullandığımız da