Ya bilmiyorum kızlar biz severek evlendik ama benim sevdiğim saygı gösterdiğim aşık olduğum adam bu adam değil 2 yıllık evliyiz 1 tane oğlum var onun için ailemi karşıma aldım ille o olacak dedim annem 19 yaşındasın küçüksün kuzum dedi yok dedim babam vermem kızım küçüksün dedi yok dedim sen şehirde büyüdün köyde yapamazsın dediler yaparım dedim evlendimmm ama bilmiyorum ya. Koca olacak adam sürekli günlük dışarı çıkıyor bende annemin evine gidince sürekli konum istiyor foto istiyor ben çok daraldım ya bide annesi babası ablası dedesi aynı evdeyiz çok daraldım kafama sıkıp öldürmek istiyorum kendimi ama evladım var ona dayanamıyorum 😢 bi çıkar yolu söyleyin nasıl davranmalıyım